anibar-header

کمرشکن بندر امام خمینی از تهران و شهرستان

حمل و نقل انواع محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به بندر امام خمینی با نازلترین تعرفه و بصورت همه روزه و ارزان قیمت تحت پوشش بهترین بیمه نامه برای حفظ سرمایه و محموله شما 

 

 

ارسال محموله های سنگین و فوق سنگین با انواع کمرشکن ها در کمترین زمان ممکن علاوه بر تهران از تمام شهر های دیگر کشور نیز انجام میشود . 

 

 

حمل محموله های ترافیکی از تهران به بندر امام خمینی

 

 

برای ارسال و انتقال انواع محموله های ترافیکی عادی و ترافیکی عظیم می توانید از طریق خدمات بهترین و ارزانترین جابجایی را تجربه کنید . 

 

آنی بار برای حمل و نقل محموله های ترافیکی ، همه روزه با اخذ مجوز ترافیک از وزارت راه خودروی باربری مناسب که معمولا کمرشکن در ابعاد مختلف است را درا ختیار شما قرار میدهد . 

 

 

بار ترافیکی معمولا به محموله هایی گفته میشود که دارای ابعاد و یا وزنی متفاوت و غیر استاندارد کامیون ها هستند . به عنوان مثال ، ممکن است طول انها زیاد باشد مانند پروانه های توربین بادی ، ممکن است وزن انها بسیار زیاد باشد ، مانند ژنراتورهای عظیم . ممکن است عرض آنها زیاد باشد مانند قطعات و سازها های فلزی 

 

 

برای حمل و نقل همه این موارد ، آنی بار بهترین و سریعترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا با کمترین هزینه امکان حمل و نقل بار به تمام شهر های استان خوزستان را داشته باشید . 

 

علاوه بر کمرشکن بندرامام ، کمرشکن اهواز با کمترین هزینه بصورت تخصصی انجام خواهد شد . 

 

حمل و نقل محموله های ترافیکی و سنگین
حمل و نقل محموله های ترافیکی و سنگین

 

حمل بیل مکانیکی به بندر امام خمینی با کمرشکن

 

 

برای حمل و نقل انواع بیل مکانیکی می توانید ارزانترین و سریعترین خدمات را از آنی بار درخواست کنید و بدون هزینه های اضافی که شرکت های غیر معتبر از شما دریافت میکنند اقدام به حمل بیل خود نمایید . 

 

 

بیل مکانیکی دارای وزن های مختلفی هستند که البته عرض اکثر بیل های راهسازی و ساختمانی از شرایط عادی خارج و در محدوده بار های ترافیکی قرار میگیرد . 

 

 

برای حمل و نقل بیل مکانیکی به بندر امام خمینی ، بر اساس وزن و ابعاد و شرایط محموله ، تریلی کمرشکن مورد نیاز شما توسط انی بار در اختیارتان قرار میگیرد تا در اسرع وقت به همراه بارنامه و مجوزم مخصوص امکان حمل آن را داشته باشید .

 

 

آنی بار انواع کمرشکن از 5 محور تا 11 محور را برای حمل و نقل بیل های مکانیکی در اختیار شما قرار میدهد . 

 

یکی از تخصص آنی بار علاوه بر کمرشکن بندرامام خمینی ، خدمات کمرشکن آبادان است که امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید . 

 

باربری با انواع کمرشکن برای بندر امام خمینی

 

 

برای ارسال بار و محموله های بزرگ و طویل و مرتفع به استان خوزستان ، امکان ارسال بار های شما با کمرشکن های مختلف که توان حمل متفاوتی دارند فراهم است . 

 

 

کمرشکن ها به صورت 5 محور ، 7 محور ، 9 محور و 11 محور برای حمل و نقل انواع محموله مورد استفاده قرار میگیرند که بر اساس وزن محموله و ابعاد آن باید کمرشکنی متناسب با آن را انتخاب کنید . 

 

 

کمرشکن های آنی بار بصورت همه روزه از تهران و همه شهر های کشور برای حمل و نقل محموله های شما آماده ارائه خدمات دقیق و حرفه ای میباشند . 

همانطور که گفته شد ، حمل بار با کمرشکن به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام خواهد شد . 

 

تماس با ما
تماس با ما

 

 

حمل دستگاه راهسازی به بندر امام خمینی

 

 

برای حمل و نقل انواع دستگاه های راهسازی می توانید از طریق تماس با آنی بار بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در اختیار داشته باشید . دستگاه های راهسازی نسبت به همه محموله های سنگین در داخل کشور جابجایی بیشتری دارند و برای پروژه های مختلف به نقاط مختلف کشور ارسال میشوند . 

 

 

آنی بار برای حمل و نقل انواع دستگاه های راهسازی از تهران و شهرستان ها به بندر امام خمینی ، همه روزه خدمات باربری و تخصصی را در اختیار شما قرار میدهد . 

 

  • حمل لودر و گریدر
  • حمل غلطک 
  • حمل بولدوزر 
  • تراکتور 

 

برای حمل همه این دستگاه های نام برده شده ، بهترین گزینه استفاده از تریلی کمرشکن است . اگر وزن دستگاه ها حدود 24 – 25 تن باشند ، تریلی کمرشکن 2 محور مورد استفاده قرار میگیرد . 

 

 

در صورتی که حدود 30 تن باشد ، از کمرشکن 7 محور استفاده میشود . درصورتی که محموله شما وزن نهایتا 55 تن داشته باشته باشد از تریلی کمرشکن 11 محور استفاده خواهد شد . 

 

 

بنابر این ، برای حمل و نقل دستگاه های راهسازی ابتدا نیاز به اطمینان از تناژ و وزن دستگاه ها داریم . 

 

حمل محموله ترافیکی تخصص آنی بار است ، با ما در ارتباط باشید و در کمترین زمان  بهترین خدمات را تجربه کنید . 

تریلی کمرشکن برای خرمشهر با کمترین هزینه
تریلی کمرشکن برای بندر امام خمینی با کمترین هزینه

 

تماس با ما
تماس با ما

 

 

پوشش خدمات کمرشکن برای تمام استان خوزستان

 

اگر قصد دارید برای بندر امام خمینی انواع محموله های سنگین را ارسال کنید ، باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که حمل و نقل سنگین آنی بار علاوه بر شهر بندر امام خمینی برای همه شهرستان های استان خوزستان نیز در اختیار شما قرار میگیرد .

 

  • اهواز
  • آبادان 
  • اندیمشک 
  • دزفول 
  • شوش 
  • ایذه 
  • مسجد سلیمان

 

همه نقاط استان خوزستان بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری سنگین و حمل و نقل بار با استفاده از انواع کمرشکن می باشد و شما می توانید نرخ کرایه را بصورت همه روزه با مشاوره با کارشناسان ما استعلام کنید . 

 

 

در امام خمینی (پیش‌تر بندر شاهپور) یکی از بندرهای شهرستان ماهشهر استان خوزستان ایران در خور موسئ در خلیج فارس است. این بندر با داشتن ۳۸ اسکله فعال به طول ۷ کیلومتر، بزرگ‌ترین بندر فعال ایران است. اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره بندر امام خمینی پس‌از بندر شهید رجایی بزرگترین بندر تجاری ایران است که آزادراه ۵ و راه‌آهن سراسری آن را به پایتخت پیوند می‌دهند. طول اسکلهٔ تجاری مجتمع بندری امام حدود هفت کیلومتر است و سالانه سی میلیون تن کالا را پذیرش می‌کند. از این رو از بزرگترین و مهم‌ترین پایانه تجارتی دریایی کشور است.

آیا حمل کمرشکن به بندر امام خمینی شامل بیمه میباشد ؟

 

 

بله . حمل و نقل بار با کمرشکن چه برای بندر امام خمینی چه برای سایر نقاط کشور که توسط انی بار به شما ارائه میگردد کاملا تحت پوشش بیمه نامه میباشد و محموله بصورت تخصصی با بهترین و کاملترین بیمه نامه حفاظت خواهد شد . 

 

در صورت بروز هرگونه حادثه در زمان حمل بار ، شرکت بیمه بصورت کامل تمامی خسارات و هزینه های وارده را پرداخت خواهد کرد . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید