anibar-header

حمل بار با تریلی کمرشکن | باربری کمرشکن

حمل بار با کمرشکن چگونه انجام میشود ؟

کمرشکن نوعی از تریلی می باشد که توان حمل بار بالایی دارد و برای انتقال محموله های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. حمل بار با کمرشکن یک فرایند کاملا تخصصی است که امکان انتقال محموله های با وزن نهایتا حدود 70 تن را برای شما فراهم می نماید. 

در خدمات حمل بار با کمرشکن ابتدا باید بر اساس ابعاد و وزن محموله ها تریلی کمرشکن مناسب را انتخاب نمود و سپس بر همین اساس مجوز های ترددی را دریافت نمود.

برای حمل و نقل بار و کالا با کمرشکن مجوز تردد توسط وزارت راه صادر می شود و بر اساس نوع محموله و شرایط آن مسیر مشخصی برای انتقال مشخص می شود. در این شرایط محموله در ساعات مشخصی از روز اجازه تردد خواهد داشت که همین موضوع مدت زمان انتقال را کمی افزایش می دهد.

باربری با کمرشکن به شهرستان ها 

یکی از ویزگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری با کمرشکن یا هر نوع تریلی دیگری برای تمام نقاط کشور است . تریلی کمرشکن مهمترین خودروی باربری در حمل و نقل سنگین درون شهری و بین شهری است. 

آنی بار بصورت کامل تمامی شهر های و شهرستان های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است و شما می توانید با یک تماس تلفنی مناسب ترین خودروی باربری را برای هر نقطه ای از کشور درخواست نمایید. 

تهران ، مشهد ، شیراز ، قزوین ، بندرعباس ، کرمان ، زاهدان ، بوشهر و . . . . همگی تحت پوشش خدمات ما هستند.  برای حمل و نقل سنگین که تخصص آنی بار است با ما در تماس باشید. 

 

حمل بار با کمرشکن به همه شهر های کشور با بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام خواهد شد.

حمل بار با کمرشکن 2 محور

کمرشکن 2 محور که به کمرشکن پل دار نیز معروف است ، برای حمل و نقل خودروها و دستگاه های راه سازی مورد استفاده قرار میگیرد . این خودروی باربری با داشتن پل های باز شونده امکان ورود و بارگیری خودروها و دستگاه های راه سازی را فراهم می نماید. 

این نوع تریلی کمرشکن برای حمل بیل مکانیکی ، جرثقیل موبایل ، لودر و . . . مناسب است. 

طول کل : 16/50 متر

طول بارگیر : 8 الی 9 متر

عرض : 2/60 متر

وزن خالص : 16 تن

وزن نا خالص : 40 تن

از تریلی کمرشکن برای حمل بار ترافیکی نیز استفاده می شود . این خودروی باری امکان بارگیری محموله ها در وزن و ابعاد بسیار بزرگ را دارند. 

کمرشکن پل دار
کمرشکن پل دار

حمل بار با کمرشکن 5 محور

این تریلی کمرشکن برای حمل بارهای با تناز بالا و حدود 40 تن مناسب است. تریلی کمرشکن 5 محور امکان تردد در معابر را دارد اما در بسیاری از معابر به دلیل طولانی بودن دنباله کفی آن امکان تردد ندارد. 

از همین جهت باید برای حمل و نقل با این خودروی باربری تمامی جوانب حمل بار مورد بررسی قرار گیرد. 

طول کل : 19 الی 22 متر

طول بارگیر : 10 الی 12 متر

عرض : 3 متر

وزن خالص : 24 تن

وزن نا خالص : 62 تن

حمل بار با کمرشکن باید با تخصص و دقت بسیار بالا انجام شود تا ایمن ترین خدمات به شما عزیزان ارائه شود . انتقال محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت خواهد بود. 

آنی بار متخصص حمل بار با کمرشکن است و امکان انتقال محموله های فوق سنگین را نیز برای شما فراهم می نماید. 

باربری با کمرشکن 11 محور 

کمرشکن 11 محور طولانی ترین و در عین حال بزرگترین کمرشکن موجود است که توان حمل بار تا 75 تن را دارد . برای حمل بار با این تریلی ، باید مجوزات خاص برای تردد نیز دریافت شود

طول کل : 30 متر

طول بارگیر : 11 الی 19 متر

عرض : 3 متر

وزن خالص : 36 تن

وزن نا خالص : 96 تن

 

حمل بار با کامرشکن 11 محور برای انتقال محموله های سایز بزرگ یا سنگین می باشد که آخرین توان کمرشکن می باشد . در صورتی که محموله شما از نظر ابعاد و وزن قابل بارگیری با کمرشکن 11 محور نباشد باید از بوژی استفاده نمود.

حمل بار با کمرشکن 11 محور
حمل بار با کمرشکن 11 محور

حمل بار با کمرشکن داخل تهران

آنی بار امکان حمل و نقل بار و کالا در داخل مناطق تهران را نیز برای شما فراهم می نماید.  برای حمل محموله ها و دستگاه های صنعتی و راه سازی ، حمل قطعات سنگین نیروگاهی و . . . می بایست از تریلی کمرشکن استفاده نمود . برای حمل پایه های سیمانی و آهنی پل ها نیز از کمرشکن استفاده میشود .

امکان جابجایی محموله های فوق سنگین در داخل تهران یکی از مهمترین خدماتی است که یک شرکت حمل و نقل به مشتریان خود ارائه می نماید . با آنی بار محدودیت معنا ندارد 

حمل انواع دستگاه راهسازی با کمرشکن

برای حمل و نقل انواع دستگاه های راهسازی می توانید از کمرشکن استفاده کنید . برای باینگونه حمل و نقل ها ، کمرشکن پل دار مورد استفاده قرار میگیرد  اما در برخی موارد وزن محموله بسیار بیشتر از توان این نوع کمرشکن میباشد . از همین جهت ، از کمرشکن های 5 یا 9 یا 7 محور استفاده میشود . این کمرشکن ها پل های ورودی برای خودروهای متحرک را ندارند و میبایست با جرثقیل یا از طریق سکو بارگیری انجام شود . 

حمل دستگاه هایی مانند بیل مکانیکی ، لودر ، جرثقیل ، غلطک و . . . .با این خودروی باربری انجام میشود . 

حمل بار با تریلی کمرشکن توسط آنی بار
حمل بار با تریلی کمرشکن توسط آنی بار

آیا باربری کمرشکن بیمه دارد ؟ 

 

شاید سوال مهمی که در ذهن همه باشد همین است. در پاسخ باید گفت بله . برای حمل و نقل بار و کالا با تریلی کمرشکن مجموعه انی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده میکند. بیمه نامه ای که در صورت بروز کوچکترین حادثه و خسارت تمامی هزینه ها را تقبل می کند و خسارات را پرداخت خواهد کرد. 

مجموعه آنی بار در صورتی که ارزش محموله شما چندین میلیارد نیز باشد امکان جبران خسارات بصورت کامل را دارد . 

تماس با ما
تماس با ما

مشاوره انتخاب کمرشکن

 

همانطور گه عرض شد ، کمرشکن ها دارای انواع مختلفی هستند . هر یک از این خودروهای باربری دارای شرایط خاص ، ابعاد و توان و اندازه ای مشخص هستند . به همین دلیل انتخاب یک خودروی کمرشکن مناسب علاوه بر افزایش ایمنی محموله سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد . 

در برخی موارد محموله های به قدری سنگین هستند که استفاده از کمرشکن نیز ممکن نیست و باید از بوژی استفاده نمود. 

مشاوره تخصصی انی بار بهترین راهنمایی در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری سنگین را به شما ارائه می نمایند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید