anibar-header

حمل بیل مکانیکی (شهری و بین شهری)

حمل و نقل انواع بیل مکانیکی زنجیری و چرخ دار بصورت تخصصی و حرفه ای با نازلترین نرخ کرایه توسط مجموعه آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود . باربری ارزان و حمل بیل مکانیکی کوماتسو ، هیوندای ، نیوهالند و . . . با نازلترین نرخ کرایه به همراه بهترین و کاملترین بیمه نامه در تهران و از تهران به شهرستان های کشور 

حمل بیل مکانیکی با کمرشکن

 

 

برای حمل و نقل بیل مکانیکی ، مهمترین موضوع ابعاد و وزن دستگاه است . معمولا بیل مکانیکی هایی که در شهر ها و یا پروژه های شهری فعالیت میکنند ابعاد نسبتا کوچکتری به بیل مکانیکی های صنعتی در معادن دارند . از همی جهت بیل های شهری را با کمرشکن پلدار به راحتی می توان جابجا نمود . 

 

 

برای حمل بیل های سنگین ، معمولا از کمرشکن های بزرگ تر استفاده میشود که در بیشتر موارد این کمرشکن ها فاقد پل های ورودی هستند و باید از جرثقیل برای بارگیری یا تخلیه آنها استفاده نمود . 

 

کمرشکن های آنی بار در تناژ و ابعاد مختلف مخصوص حمل و نقل بارهای شما در خدمتتان هستند . 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات بوژی می باشد که برای انتقال محموله های فوق سنگین مناسب می باشد .

 

حمل و نقل انواع بیل مکانیکی
حمل و نقل انواع بیل مکانیکی

 

باربری بیل مکانیکی داخل استان تهران 

 

یکی از خدمات آنی بار در سطح استان تهران ، حمل و نقل محموله های سنگین مانند بیل مکانیکی است . آنی بار این امکان را برای شما عزیزان فراهم می نماید تا با مناسب ترین خودروی باربری که بر اساس وزن محموله شما در اختیارتان قرار میگیرد اقدام  به جابجایی محموله  نمایید . 

 

 

حمل و نقل دستگاه هایی از این قبیل از مناطق مختلف تهران ( نقاط قابل تردد برای تریلی ) ، شهر های اطراف مانند اسلامشهر ، رباط کریم ، ورامین ، بومهن و رودهن ، کرج و . . . انجام میگیرد .

 

 

انواع بیل مکانیکی 

 

 

بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و شرایط و وزن مختلفی هستند . این دستگاه های که در راهسازی و ساختمان سازی بسیار پر استفاده هستند به صورت زیر میباشند : 

  • بیل مکانیکی کامیونی
  • بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
  • بیل مکانیکی چرخ زنجیری
  • بیل مکانیکی Backho loader
  • بیل مکانیکی کششی
  • بیل مکانیکی با سیستم کابلی

 

در برخی موارد ، بیل مکانیکی جزو محموله های ترافیکی قرار میگیرد . برای حمل محموله ترافیکی نیز می بایست مجوز های لازم اخذ شود .

 

ارسال بین مکانیکی از تهران به شهرستان

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، حمل و نقل و ارسال انواع دستگاه های راهسازی و صنعتی از تهران به شهرستان ها می باشد . شما می توانید در هر روزی اقدام به ارسال انواع بیل مکانیکی به شهرستان ها نمایید . 

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که میبایست بیل مکانیکی در نقطه ای قرار بگیرد که تردد تریلی کمرشکن در این منطقه مجاز و قابل انجام باشد . 

فرایند انتقال بیل به شهرستان ها دارای هزینه هایی هست که بخش بیشتر آنرا هزینه بیمه نامه تشکیل میدهد . 

 

 

بیمه نامه مهمترین موضوع در زمان جابجایی محموله و دستگاه هایی مانند این است که تضمین سرمایه و حافظ محموله شماست . 

علاوه بر بیل مکانیکی ، مجموعه آنی بار برای حمل جرثقیل نیز به آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد . 

 

تماس با ما
تماس با ما

 

جابجایی بیل مکانیکی با بهترین بیمه نامه 

برای حمل و نقل محموله یا دستگاه هایی از قبیل بیل مکانیکی ، کمپرسور ، کامیون ، غلطک و . . . که ارزش بالایی دارند ، استفاده از بیمه نامه بسیار مهم است . بیمه نامه حکم ضمانت سرمایه شما را خواهد داشت . 

بیمه نامه در صورت بروز حوادث غیرمترقبه ، تمامی هزینه های تحمیل شده و خسارات وارده را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد و با کمترین هزینه نسبت به جبران آن اقدام می نماید . 

بیمه نامه ای که برای جابجایی یک بیل مکانیکی لازم است ، میبایست خساراتی مانند آتش سوزی ، واژگونی تریلی یا بیل مکانیکی آن ، تصادف کشنده و بروز خسارت به بیل را بصورت کامل تحت پوشش قرار دهد . 

 

از همین جهت ، آنی بار با بیمه نامه ایران قراردادی کامل برای پوشش این خدمات دارد. 

برای حمل تاورکرین نیز به صورت تخصصی توسط انی بار با انجام میشود.

انتقال بیل مکانیکی به سایر نقاط کشور
انتقال بیل مکانیکی به سایر نقاط کشور

مشاوره تخصصی برای حمل بیل مکانیکی 

اگر قصد دارید بیل مکانیکی خود را به نقاط دیگر کشور ارسال کنید ، بهتر است قبل از هر کاری با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید . حمل بیل مکانیکی با انواع کمرشکن نیاز به تجربه و تخصص دارد و انتخاب خودروی مناسب برای حمل آن علاوه بر کاهش هزینه های باربری ، سبب افزایش ایمنی و سرعت انتقال نیز می شود . 

از طریق تماس با شماره آنی بار (57669-021) می توانید بهترین خدمات تخصصی برای حمل بیل مکانیکی را از ما بخواهید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید