anibar-header

حمل ماشین آلات راهسازی

جابجایی و انتقال دستگاه های راهسازی با کمترین هزینه

ماشین آلات راهسازی یکی از مهمترین دستگاه هایی هستند که برای ساخت و ساز و ترمیم جاده ها مورد استفاده قرار میگیرند و  حمل و نقل آنها یک فرایند سخت و سنگین است  . دستگاه های راهسازی معمولا ابعاد و وزن بالایی دارند و همین موضوع باعث میشود که جابجایی های انها به حداقل برسد . 

 

آنی بار برای حمل و نقل دستگاه های راهسازی و جاده سازی ، دستگاه های حفاری و تونل سازی و دستگاه های ساختمان سازی همه خدمات حمل و نقل مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار میدهد .

اکثر ماشین آلات راهسازی در دسته محموله های ترافیکی قرار میگیرند و برای حمل بار ترافیکی نیاز به دریافت مجوز های خاصی می باشد . 

 

جابجایی ماشین آلات از تهران

 

ما در تهران انواع خودروهای مخصوص حمل ماشین آلات را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهیم تا با کمترین هزینه امکان ارسال آنها به سایر نقاط کشور را فراهم نموده باشیم . 

 

 

برای جابجایی ماشین آلات راهسازی ، کمرشکن ها مورد استفاده قرار میگیرند .کمرشکن 2 محور تا 11 محور بر اساس نوع دستگاه و ابعاد و وزن و شرایط آن برای حمل در نظر گرفته میشود . 

ارسال دستگاه های صنعتی و راهسازی از تهران به همه شهر ها و شهرستان های کشور انجام میشود .  

برای حمل بار با کمرشکن از بهترین بیمه نامه استفاده می شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه ، جبران خسارات در اسرع وقت انجام شود.

 

حمل غلطک
حمل غلطک

 

مشاوره تخصصی برای جابجایی ماشین آلات راهسازی 

 

برای حمل و نقل ماشین آلات راهسازی ، مشاوره تخصصی سبب کاهش هزینه ها ، ایمنی بیشتر محموله و سرعت خدمات رسانی میشود . 

مخصوصا در حمل و نقل بارهای سنگین و یا فوق سنگین که انتخاب خودروی مخصوص حمل بار تاثیر مستقیم در نتیجه خدمات خواهد داشت . 

به همین جهت ، بهتر است قبل هرگونه ثبت سفارش ابتدا در خصوص نوع بار و شرایط ان با مشاوران ما بصورت رایگان مشاوره نمایید تا با کمترین هزینه خدمات را در اختیار داشته باشید . 

 

حمل بیل مکانیکی

 

بیل مکانیکی از پر استفاده ترین دستگاه های راهسازی و ساختمانی است که برای خاک برداری مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه معمولا دارای انواع مختلفی مانند زنجیری و ریلی است که وزن بالایی دارند . برای حمل بیل مکانیکی ابتدا باید بر اساس نوع بیل ( عرض ، ارتفاع دکل و وزن کل ) خودروی باربری مناسب را انتخاب کرد . 

 

 

بیل مکانیکی های شهری معمولا با کمرشکن 2 محور پل دار قابل حمل هستند . 

 

تماس با ما
تماس با ما

حمل گریدر و غلطک

 

گریدر و غلطک 2 تا از مهمترین خودروهای مخصوص راهسازی هستند که برای زیرسازی جاده ها مورد استفاده قرار میگیرند . این 2 دستگاه معمولا دارای وزن زیادی هستند و همین موضوع در انتخاب خودروی باربری مناسب بسیار موثر است . 

 

برای حمل این 2 دستگاه ، معمولا تریلی کمرشکن 2 محور که دارای پل میباشد گزینه مناسب و اول است . 

 

 

خدمات مجموعه انی بار برای انتقال دستگاه های راهسازی به صورت همه روزه انجام میشود و به شما عزیزان امکان انتقال دستگاه های بزرگ و سنگین را ارائه می نماید . حمل و نقل سنگین آنی بار برای جابجایی محموله های شما از بیمه نامه کامل استفاده می نماید که ادامه به آن پرداخته میشود . 

 

انتقال ماشین آلات راهسازی با بیمه نامه کامل 

 

برای حمل و انتقال ماشین آلات راهسازی ، همیشه نگرانی هایی از بابت بروز خسارات وجود دارد . این نگرانی ها سبب شده است که تیم متخصص آنی بار باری حمل بار ترافیکی از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید . 

تیم متخصص انی بار برای انتقال ماشین آلات راهسازی مانند حمل لودر ، از انواع کمرشکن استفاده می نماید که تحت پوشش بیمه کامل قرار دارند .

بیمه نامه آنی بار کاملترین پوشش را ارائه می نماید و تا 500 میلیون تومان نیز رایگان می باشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید