anibar-header

حمل لودر و بولدوزر

مشاین آلات راهسازی دستگاه های بزرگ و سنگینی هستند که برای ساخت و ساز راه ها مورد استفاده قرار میگیرد و حمل و نقل انها نیاز به تیم متخصص و با تجربه در این خصوص دارد . 

 

حمل لودر ، حمل بولدوزر و . . . تخصص آنی بار است که بصورت کاملا ارزان و تخصصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . 

 

حمل لودرو و بولدوزر با تریلی کمرشکن

 

برای حمل و نقل و جابجایی دستگاه هایی مانند لودر و بولدوزر ، از تریلی کمرشکن استفاده میشود . این تریلی بهترین خودروی باربری برای حمل محموله های حجیم وسنگین نظیر لودر است . 

برای حمل این دستگاه ها ، اگر ابعاد و تناژ معمولی باشد از تریلی کمرشکن پل دار استفاده میشود . این تریلی به دلیل داشتن پایه های رمپ پل مانند بهترین انتخاب برای بارگیری و تخلیه دستگاه هایی است که قابلیت حرکت دارند . 

در برخی موارد برای جابجایی محموله های بزرگ و سنگین از بوژی استفاده می شود . اگر نیاز به اینگونه خدمات نیز داشتید آنی بار آماده همکاری با شما عزیزان است . 

 

حمل بار با تریلی کمرشکن توسط آنی بار
حمل بار با تریلی کمرشکن توسط آنی بار

حمل انواع لودر

 

 

لودر (به انگلیسی: Loader) یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان‌سازی است که به دو صورت چرخ لاستیکی و زنجیری می‌باشد.

 

 

شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هپکو، هیتاچی و کاوازاکی در ساخت لودر فعالیت دارند.

 

 

لودر یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف‌پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می‌تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از: ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.

 

برای حمل انواع لودر ، از کمرشکن میتوانیم استفاده کنیم . بستگی به نوع لودر ، ابعاد و شرایط ان دارد 

علاوه بر لودر ، برای حمل تانکر نیز آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد . 

 

حمل انواع بولدوزر

 

بولدوزر یا هموارساز یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و عمرانی می‌باشد که نحوهٔ حرکت آن به صورت خزیدن به‌وسیلهٔ چرخ‌های زنجیری می‌باشد. این ماشین دارای تیغهٔ فولادی در جلو می‌باشد که توانایی جابجایی حجم‌های گسترده‌ای از خاک، شن و ماسه و نخاله و … را در حین کار دارد.

 

واژهٔ بولدوزر بعضی مواقع برای نامیدن هرگونه ماشین‌آلات سنگین مهندسی نیز استفاده می‌شود.

 

برای حمل و نقل انواع بولدوزر ، باید به وزن و ابعاد آن توجه نمود . برای حمل این دستگاه راهسازی معمولا تریلی کمرشکن 2 محور استفاده میشود اما در برخی موارد که وزن و ابعاد آن دستگاه بزرگتر باشد ، از تریلی 7 محور یا 9 محور نیز استفاده میشود . 

 

>> حمل بیل مکانیکی با ارزانترین نرخ کرایه 

 

تماس با ما
تماس با ما

آیا برای حمل لودر از بیمه استفاده می شود ؟ 

 

یکی از مهمترین موضوعات در زمان حمل بار ترافیکی یا محموله های عادی ، استفاده از بیمه نامه می باشد . بیمه نامه ضامن امنیت محموله شما می باشد و در صورت بروز حادثه جبران خسارات را بر عهده میگیرد. 

 

برای حمل لودر نیز این موضوع وجود دارد . از آنجایی که قیمت انواع لودر و ماشین آلات راهسازی بسیار بالا می باشد ، کوچکترین حادثه ممکن است هزینه های بسیار زیادی را تحمیل نماید . از همین جهت برای حمل لودر باید از بیمه نامه کامل استفاده نمود. 

 

در همین راستا ، مجموعه آنی بار برای حمل لودر های مختلف تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان ارائه می نماید و در صورتی که ارزش محموله بیش از این مقدار باشد افزایش پوشش بیمه با پرداخت هزینه ای اندک انجام میشود.

علاوه بر لودر ، برای حمل جرثقیل و حمل تاورکرین نیز از بیمه نامه کامل استفاده می شود.

حمل-لودر
حمل-لودر

مشاوره تخصصی برای باربری لودر و بولدوزر 

اگر قصد دارید لودر و یا بولدوزر را از تهران و شهرستان ها بارگیری کنید ، با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین و کاملترین خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه و با مناسب ترین خودروی باربری به شما ارائه نمایند . 

مشاوره تخصصی برای باربری و حمل و نقل سنگین بسیار مهم است . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید