anibar-header

حمل دیزل ژنراتور | باربری ژنراتور

حمل و نقل انواع ژنراتور دیزلی بصورت همه روزه و ارزان قیمت با کمترین هزینه از تهران به همه شهر های کشور تحت پوشش بهترین بیمه نامه توسط باربری فوق سنگین انی بار انجام خواهد شد و با کمترین هزینه محموله شما منتقل می شود. 

 

جابجایی ژنراتور دیزلی بصورت تخصصی با تریلی کفی و کمرشکن از همه نقاط کشور 

دیزل ژنراتور  (همچنین با عنوان جِن سِت دیزل شناخته می شود) ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی (اغلب یک آلترناتور) برای تولید انرژی الکتریکی است. این یک مورد خاص از موتور-ژنراتور است.

 

یک موتور دیزل احتراق تراکمی معمولاً برای کار با سوخت دیزل طراحی شده است، اما برخی انواع دیگر نیز وجود دارند که با سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار هستند.

 

باربری ژنراتور با تریلی کفی 

 

برای حمل و نقل دیزل ژنراتور ها ، معمولا تریلی کفی مناسب است . این دستگاه های صنعتی اگر وزنی تا حدود 23-24 تن داشته باشند امکان حمل انها با تریلی کفی فراهم است . البته مشروط بر اینکه ابعاد ترافیکی آنها قابل تردد در جاده ها باشند .  عرض و ارتفاع میباست بصورتی باشد که در زمان حمل بار با تریلی کفی ، امکان تردد وجود داشته باشد .

 

برای حمل بار ترافیکی نیاز به اخذ مجوزهای مختلفی وجود دارد که هزینه های انتقال را نیز افزایش می دهند. 

 

حمل و نقل دیزل ژنراتور
حمل و نقل دیزل ژنراتور

 

جابجایی ژنراتور با تریلی کمرشکن 

 

برای حمل و نقل ژنراتور ها ، تریلی کمرشکن از تریلی کفی مناسب تر است . تریلی کمرشکن امکان حمل وزن بار بیشتری را نیز دارد و به دلیل عرض بیشتر و ارتفاع کفی کمتر ، امکان حمل ژنراتور های سنگین تر ، عریض تر و مرتفع تر را نیز فراهم می نماید . 

معمولا برای حمل دیزل ژنراتور ها ، تریلی منرشمن 2 محور کافی است . اما در صورتی که وزن محموله بالاتر باشد ، از تریلی کمرشکن 7 محور و 11 محور منیز میتوان استفاده نمود . 

 

ویژه >>> حمل لودر و بولدوزر بصورت تخصصی 

 

تماس با ما
تماس با ما

 

بیمه نامه مخصوص حمل و نقل دیزل ژنراتور

 

برای حمل انواع دیزل ژنراتور ها با تناژ مختلف از بهترین بیمه نامه استفاده میشود . از آنجایی ژنراتور ها دارای ارزش مالی زیادی هستند میبایست از بیمه نامه ای که بر اساس ارزش آنها تنظیم شده است استفاده نمود . بیمه نامه آنی بار بر اساس میزان ارزش محموله از 1 میلیون تا چند میلیارد تومان پوشش کامل برای خسارات جزئی و کلی می باشد . 

 

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار کاملترین و بهترین بیمه نامه در صنعتی حمل و نقل بار می باشد و  برای حمل و نقل تا سقف نا محدودی پوشش های ناشی از تصادفات ، افتادن محموله و . . . . را در نظر میگیرد . 

 

حمل جرثقیل نیز توسط آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود .

باربری انواع ژنراتور
باربری انواع ژنراتور

 

مشاوره رایگان حمل و نقل ژنراتور

 

 

ژنراتور ها دارای وزن ها و ابعاد مختلفی هستند و هرکدام دارای ویژگی هایی خاص . از همین جهت برای حمل و نقل و جابجایی شهری ( داخل تهران ) و بین شهری از تمام نقاط کشور بهترین راه تماس با مشاوران و کارشناسان و مشاوره با ایشان است .

 

 

مشاوران ما در کمترین زمان ممکن بهترین و کاملترین راهنمایی را برای شما در نظر گرفته تا با ارزانترین نرخ کرایه و ایمن ترین خدمات همراهتان باشند 

حمل و نقل سنگین تخصص آنی بار است و با بهترین تیم انجام میشود . تمام نقاط کشور نیز به صورت همه روزه تحت پوشش ما می باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید