anibar-header

حمل تاور کرین ( جرثقیل برجی )

باربری و حمل و نقل تخصصی انواع تاورکرین و جرثقیل های برجی ، جرثقیل های ایستاده ، جرثقیل های متحرک و . . . بصورت همه روزه و با کمترین زمان ممکن . 

 

تاور کرین که خیلی ها به آن تاور نیز می گویند یک کلمه ی انگلیسی می باشد که معنی آن جرثقیل برجی است. امروزه در اکثر پروژه های عمرانی متوسط و بزرگ حداقل از یک یا چند تاور کرین استفاده می کنند تا سرعت اجرای پروژه افزایش پیدا کند.

 

تاور کرین یا جرثقیل برجی، یک نوع از ماشین آلات است که معمولا برای جابجایی وسایل و قطعات سنگین استفاده می شود. این نوع جرثقیل اجسام را تا ارتفاع معینی بالا می برد و در شعاع های موجود در دسترس خودش جابه جا می کند.

 

انواع تاورکرین و شرایط انتقال آن

 

تاورکرین ها به سه دسته ثابت، متحرک و بالارونده تقسیم می شوند. همه تاور کرین ها صرف نظر از نوع آن ها دارای اجزای ثابتی هستند. تاورکرین ها انواع مختلفی دارند که تقریباً همگی از یک قانون در انجام کار و باربرداری تبعیت می کنند.

 

  1. تاورکرین ریلی
  2. تاورکرین جاده ای
  3. تاورکرین شناور

تاورکرین نوعی جرثقیل برجی است که اجسام سنگین را تا ارتفاع معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با توجه به قدرت مانور بالای تاورکرین در زمینه ی باربرداری، از این وسیله در صنایع مختلف استفاده می شود.

برای حمل و نقل تاور کرین ، بر اساس نوع ان و ابعاد و قطعات آن باید از خودروهای باربری مختلف استفاده نمود . مشاوران ما در راستای ارائه خدمات تخصصی در این خصوص در کنار شما هستند.

 

انتقال تاور کرین
انتقال تاور کرین

در برخی موارد به دلیل ابعاد بزرگ تاورکرین ، محموله تبدیل به ترافیکی می شود . برای حمل بار ترافیکی نیز شرایط و قوانین متفاوت است . 

 

باربری و جابجایی تاورکرین

 

برای حمل و نقل و جابجایی تاور کرین ، باید قطعات آن را با خودروهای مختلفی جابجا نمود . به عنوان مثال ، برای حمل دکل یا سکشن های تاورکرین ، استفاده از تریلی کفی بهترین انتخاب است . اما برای حمل فقط یک کابین اوپراتور میتوانیم از کامیونت نیز استفاده کنیم . 

 

برای حمل و نقل وزنه های تعادل ، به دلیل سنگین بودن انها استفاده از تریلی کمرشکن بهترین انتخاب است . 

 

 

بنابر این ، بر اساس نوع قطعه و شرایط آن باید بهترین خودروی باربری را انتخاب نمود که مشاوره با کارشناسان برای این امر ضروری است . 

حمل و نقل و جابجایی انواع جرثقیل برجی
حمل و نقل و جابجایی انواع جرثقیل برجی

 

در تصویر بالا ، نمونه یک تاورکرین که با خدمات حمل بار با کمرشکن مجموعه آنی بار درحال جابجایی است را مشاهده می نمایید . 

 

حمل تاور کرین از تهران به شهرستان

برای حمل و نقل تاور کرین ، آنی بار خدمات حمل و نقل را از تهران برای همه شهر ها و شهرستان های کشور در اختیار شما قرار میدهد . حتی امکان حمل و نقل و جابجایی در داخل استان تهران نیز توسط خدمات انی بار برای شما فراهم است . 

 

مجموعه آنی بار برای اصفهان ، مشهد ، شیراز ، کرمانشاه ، بندرعباس و . . . . همه روزه انواع خودروی باربری که برای محموله شما مناسب باشد را در اختیارتان قرار میدهد . 

 

علاوه بر حمل و نقل تاورکرین ، مجموعه آنی بار از متخصصین حمل بیل مکانیکی  و حمل ماشین آلات راهسازی است . با ما در تماس باشید .

 

بیمه نامه مخصوص جابجایی تاورکرین 

 

برای حمل و نقل انواع تاورکین یا جرثقیل برجی ، بیمه نامه ای که توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد کاملترین و بهترین بیمه نامه میباشد که هرگونه خسارت جزئی و کلی به محموله را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد . 

فارغ از نوع خودروی باربری ، بیمه نامه آنی بار بصورت کامل و بر اساس میزان ارزش اعلامی توسط صاحب محموله انجام میشود و بر روی بارنامه اعمال خواهد شد . 

از 10 میلیون تا چند میلیارد تومان بصورت کامل بیمه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هرگونه خسارتی که به تاورکرین شما و هر قطعه ای از آن وارد شود توسط بیمه ایران پرداخت خواهد شد . 

 

تماس با ما
تماس با ما

 

نکته : حمل جرثقیل یک خدمات تخصصی است . لطفا با همکاری با شرکت ها و افراد غیر متخصص سرمایه خود را به خطر نیندازید .

 

مشاوره حرفه ای برای باربری تاورکرین

 

 

برای حمل و نقل تاورکرین یا هر نوع جرثقیل دیگر مشاوران ما بصورت تلفنی و حتی بصورت حضوری آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان هستند . مشاوره در انتخاب خودروی مناسب باربری و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش ایمنی محموله بسیار مهم و موثر است . 

برای حمل و نقل سنگین فقط کافیست با شماره های آنی بار در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس بگیرید